Thursday 28 June 2012

i try mybest


kenapa tetibe dihati nie sukar untuk ketawa seperti dahulu ,, kenapa riak muka aku sering menipu ape yang aku sedang rasakan dihati ,, adakah ini satu perubahan atau satu desakan supaya aku tidak buat orang lain risau ,,walaupun hati ini rasa sedih dan rasa nak menangis ,, tapi di wajah tak mampu untuk melakon kan ape yang dihati sedang rasakan ,,dan ape yang sedang aku lakukan diwajah aku payah sangat untuk hati aku lakonkan semula.,kadang2 benda ini semua menjadi persoalan dihati aku ,,sampai aku sendiri rasa rimas dengan diri aku ,,sekarang hanya mampu untuk cuba ketawa walaupun terpaksa ,,agar aku dapat ketawakan hati aku juga ,, benda mcam nie orang cakap ,, kalau dipaksa ,, akan menjadi juga ,, so aku kena paksa diri ku nie ketawa supaya hati ini juga akan ketawa ., i'll try mybest ., btw i want say sorry if i do some mistake with you alls ,,,(BI hancor) ,

No comments:

Post a Comment