Wednesday 20 June 2012

tell me why

semua orang buat kesalahan ,,tapi care kau buat macam aku sahaja yang buat salah ,, ok tu aku tak kesah lah ,, malas nak beri beban kat kepala aku nie ., i just ignore this problem ,sebab aku dah minta maaf banyak kali n mengaku salah,,tapi yang aku tak berape na paham kenape mesti berterusan masalah nie jadi isu kite tak betegur seperti dulu sahabat ,,, ???? ai-shi .,.jangan terus biarkan aku diuji dengan permainan kau ,, kemungkinan aku boleh bersabar dan kemungkinan besar tahap kesabaran aku akan hilang dan takkan kembali ,, bile aku lembut tolong jangan balas keras ,, bila aku dah keras harapan lah kalau aku nak lembut ,,

 i dont know how to explain with u ., because myheart cant understand what you want ,, so i'll just go on with my life with my other friends ,, sory if i make mistake again with you ,,, and i cant change my attitude just because of you ,, cos i've done it before for somebody else so im tried of it ,, sory ., and sory again and sory .,

jangan cabar aku dengan hanye bermain api yang dibakar di hujung kertas sahaja ,, sebab kemungkinan jika ade orang yang jahat akan menghasut aku untuk menyimbah minyak pada kertas itu ,,aku mudah terpengaruh ,,,

No comments:

Post a Comment