Sunday 8 July 2012

something happen make me afraid

hahaha ., hari ini bangun  awal dikejut oleh HIDAYAH GADES , ai-shi ,,lepas aku dah bangun tu teruslah siapkan keja dan belaja ,tetiba aku terdengar bunyi anjing menyalak ,,bile aku tanya dia boleh tibai cakap ayam yang bunyikan ,aku malas nak ambik tau sangat aku biarkan lah ,, tapi dengar tu tak berhenti ,so aku ambik keputusan nak usya kat luar ,, ambik kau ,, usya punya usya ,. mate terpandang dekat kawasan sekolah ,hahahha hanye mampu terdiam ,,dan menjerit 'YA,.,!!' tak mampu nak menangis atau berlari ,,hiayah yang tengah tidur terkejut then dye tanye kenapa ,, bile aku bagitau aku nampak ape ,dye pon cuak and baca ayat kursi ,,(thx dayah jadi back up aku) ,

lepas kami saho ,kami naik solat dan kami tertidur .,ai-shi tersedar pukul 7.20 ., bayangkan macam mane kami bersiap ,,giler ta giler ,, dah dengan dayah ta cukup tidur ,aku plak ta cukup rehat ,,memang bertambah penat lah kami .,

sampai sekolah lambat ,,dan sampai sekolah aku onn lattop ,,sekali tak boleh onn ,,korang bayang kan cuak tak cuak aku ,,disebabkan terlalu letih ,.aku tak boleh fikir panjang aku terus nangis ,, besalah orang penat ape nak fikir kalau tetibe benda yang tak dijangka belaku ,, boleh tibai plak nangis depan laki ,,ahh lantak lah ade aku kesah .,benda dalam jiwe dah tak tekawal nak buat macam ,,nak marah ? na benci ? up to u ,, aku tak de hak nak halang ,,

No comments:

Post a Comment