Sunday 4 March 2012

saya bangga dengan diri saya

kawan tengoklah ,, hajat mady nak kurus tercapai alhamdulillah ,,akhirnya allah berikan aku kekuatan untuk buat yang terbaik pada diri aku ,, sekarang aku lebih rasa yakin pada diri aku ,, dan aku tak rasa malu untuk bergambar ,,,
tapi aku rasa malu pada diri aku untuk mendedahkan AURAT ..kadang2 terlintas juga untuk menjadi budak hot ,,tapi alhamdulillah allah menghadiahkan aku seorang kawan untuk mengajar aku erti dosa dan pahala dengan lebih mendalam ,,kuasa allah tiada siapa yang boleh tandingi ,
kadang2 kalau kita rasa kita nak menjadi HOT ,,tak bermakne kita kena dedahkan semuanya ,,sekarang lelaki hanya mahu couple pada perempuan macam TUT sahaje ,,tapi bila kate nak calon isteri macam mana ,, semua kata nak bertudung, sopan santun n bla bla blah ,.,perempuan plak na suami macam ustaz asyraf lah and bla bla bla ,,
nie lah lumrah kehidupan manusia ,, hanya allah maha menetukan dan kita hanye merancangkan sahaja ,,kalau allah tak memakbulkan apa yang kita nak ,, jangan salah kan takdir itu ,,ada hikmahnya kenapa jadi begitu ,, percaya pada diri .,penuh kan hati ini dengan cinta kepada ALLAH DAN RASUL ..,jangan hanya mencintai tapi amalan and bukti tidak ada .,

No comments:

Post a Comment