Wednesday 29 February 2012

kawan2 aku yang pandai

nie gambar kawan2 aku .,korang nampak macam kawan2 aku nie semua terencat jew kan ,, main panjat pagar,,padahal waktu nie masih waktu sekolah ,.nie lah perangai kami sampai cikgu kate kami nie budak terencat.,,:) tapi tak kesah pon ., sebab tu perangai kami ,,
walau pon korang tengok kawan2 aku nie macam nie tapi dorang pandai tau ,,kadang2 aku jadi down sendiri bile dengan dorang ,, sebab aku rasa macam aku nie tak setaraf dengan dorang ,,yelah aku tak sepandai dorang ,,tapi aku join jugak untuk duduk bersama-sama and belajar besama-sama dengan dorang ,,
dorang bukan setakat pandai tapi aku tabit dengan dengan dorang sebab fael dorang bagus walaupon ada kenakalannye ., yelah mana ada manusia yang sempurna kat dunie ni kan :).,.,dorang sentiasa buat ceria walaupon di dalam hati penuh dengan keruhan masalah .,bila aku bersedih dorang akan cuba untuk menghiburkan dan memberi semangat pada aku ,, thx you alls ,,aku harap korang akan terus berjaya ,,
dan aku harap aku boleh jadi budak sepandai korang semua ,,:)
nie member aku lagi sorang ., name dye NUR SYAHIRAH BT MOHD NAZAR ., bagi aku dye kawan aku yang baik ,, dye pandai ,, dulu aku satu sekolah dengan dye ,, di SEKOLAH AGAMA MENENGAH HULU LANGAT BATU 10.,macam2 kenangan aku dan dye disana ,,aku penah buat dye marah sekali ,, peh .,!! takut giler aku ,, itu lah 1st n last aku buat dye macam tu ,, dye BFF aku ,, dye banyak ajar aku ,, walaupun mase f4 kami berpisah ,, dye ke MRSM ,aku ke SMK ,, tapi dye still boleh ajar kalau aku ada yang ta paham , dan kami juga sering berkongsi suka dan duka ,,bila aku terasa aku down ,dye akan up kan aku balik ,,bile dye rasa down aku akan dye tolong dengan sedaya upaya aku ,, thx dear :)) hope segala hajat ko tercapai ,, dan doakan aku juga ,,. aku berjaya dalam hidup dan ape yang aku hajat kan tercapai ,, insyaallah ,, amin :)

No comments:

Post a Comment