Sunday 26 February 2012

keluar bersama kawan tersayang

semalam aku, dayah, and sara pergi ke wet world.,,best sangat enjoy dengan mereka ,,tak sangka perangai kami  masih sama walaupun sudah 18tahun ,,tak ape walaupun perangai kami masih cerie ,.tapi hati kami sudah matang untuk membezakan benda baik dan buruk ,,
hahahh nampak macam aku nie jakon nampak air kan ,,heheh nie lah aku ,,bukan jakun tapi aku nak enjoykan diri aku ,,hope jangan fikir negatif dengan perangai aku :)
aku nak teruskan kehidupan aku nie walau pun masalah datang bagaikan air yg jatuh atas aku ,, bak pesan arwah pak cik aku jangan biarkan orang control hidup kita ,. kita kene kuat menhadapi semuenye.,.,madi percaya pada diri ,, terima kasih kawan2 semue yg banyak membantu madi ,,madi tak tau nak balas jasa kawan2 macam mana ,,semoga kawan2 panjang umur dan murah rezeki ,,amin:)


No comments:

Post a Comment