Tuesday 6 March 2012

tensyen bah

ya allah hari nie aku tensyen sangat tak tau kenape.,rasa nak mara orang jew , tapi kalau aku salah marah orang nanti ada yang sentap dengan aku ,,
mungkin aku rasa nak marah nie sebab semalam aku terlampau penat kot ,, nak tau tak ape aku buat semalam ,,
semalam aku ,dayah and atikah ,, buat kek pelangi bersama2 hheheh 1st time buat , 1st time jdi , alhamdulillah ,,:)., tapi time last adunan dayah buat ,,dye terlupa na letak serbuk penaik dengan asen vanilla ,, terus kek pelangi jadi biskut pelangi ,,hey tak penah jadi macam tu ,,:)
tapi tak ape ,, ni lah di katekan pengajar supaya masa buat keje jangan tengok tv ,, kalau tak lain jadi yew ,,
heheh tu jew nak cerite ,, tapi memang penat lah buat kek tu ,,huhu !! nie baru di katekan anak dara ,, rajin ke dapur ,, hahah:)

No comments:

Post a Comment