Thursday 17 May 2012

hari bermasalah

ok hari ini ,hari paling kelaka pada dieya ,pagi-pagi lagi dah bikin huru -hara ,aku tak tau kenapa pagi tadi aku boleh salah pakai kasut ,, sebelah lain sebelah lain, tersedar salah pakai kasut depan pintu pagar sekolah ,,nak menangis aku ,dah lah ayah aku da gerak ,,aku naik atas dulu ,,letak beg ,,lepas tu call ayah aku gune handphone fit ,,,mak aku yang angkat ,,aku ingat mak aku takkan gelakkan aku ,,sekali ambik ko ,gelak mak aku mengalahkan tengok maharaja lawak ,errkk ,,!! walaupun geram kena gelak dengan mak , abg , and kawan2 ,, tapi aku happy sbb aku buat dowg ketawa ,,bagi aku ,,aku lebih suka melihat dan membiarkan org yang aku sayang gembira walaupun aku tak gembire .,mereka adalah segala-galanya ,,aku taktau sama ada esok allah masih beri peluang pada aku untuk membuat mereka ketawa atau tidak , :) .,

nie berite sedih ,, tetibe time dah nak balik ,,perot aku nie meragam ,,gestrik mendatag ,sekian lama aku tak penah sakit macam tu ,ya allah selamat ta teruk sangat ,selamat aku cepat minum susu panas ,,, kalau tak dah muntah2 and tak larat nak bangun dah ,, kepala aku dah makin mentong sebab sakit ,, aku tak dapat bayangkan muke buruk aku depan member baru aku ,, pehh first time oo sakit depan mereka ,, maaf yerr ,,fit tlg hantar aku ,,.thx fit..

balik2 jew aku kena gelak dengan abang and mak aku pasal salah pakai kasut pagi tadi ,,hatoi ,,ingatkan da dilupakan ,,rupa-rupanya masih dijadikan bahan ketawe mereka ,,tapi tak kesah ,,. :)

thx pade kekawan yang tlg aku tadi ,, thx sgt ,,,maaf kalau mase kowg tolong aku tetarik muke or ta pandang kowg ,,aku kalau sakit memang tak fikir orang lain ,, maaf sangat ,,pape pon thx bah ,,, jasa kowg tak kan aku lupa ,, thx bangat ,,


No comments:

Post a Comment