Monday 14 May 2012

beday meor


nampak ta mamat yang potong kek tuw.,, hari nie 14/5/12 beday dye ,,heheh .,.., ta sangke bah boleh sambut beday budak nie ,,, yang aku sentap dengan dye ,, mane tak sentap ,, yeye jew aku back up dye kat FB  supaya orang lain ta baling tepung and telur dekat dye ,, tetibe dye boleh kate muke aku tak leh percaye ,,, bapak sentap ,, rasa nak nangis oo ,. selamat aku leh control emosi aku ,, aku blah dari situ ,, kalo tak banjir sekolah oo ,,,hahahha btw aq ta ambik hati pon saje na wat drama sikit ,, nak bagi kau terasa sikit ,,,hehehhe normal bah ,,,baik tak aku ,, hahahha niat beli kek untuk makan ,, tetibe ,,,TETIBE(SJE WAT ULANG TAIP) aku jadi orang PETAMA kena krim kek kat muka ,,kejam punya kawan ,,hahahhahah ., tapi aku puas hati sebab dia kena balik ,, semua kena ,, kecuali NIL ,,, memang na kena budak tu nanti ,, dia buat orang ,,tapi dia tak kena COMOTCOMOT ,,

abeh baju kami jadi tempat tumpahan krim ,, erkk ,,, tape2 kenangan ,, selamat krim tu boleh hilang dengan rendam dengan aer sabut ajer ,, nampak ta ,, hahha .. dekat sini 3 orang cabut lari dulu ,, erkk apelah ,,, apiz, nil and eyka ,, tape2 ,, next time masih ade ,, hehehheehh  ., zul dye tangkap gambo hahahha .,.

enjoy sangat hari nie ,, walaupun balik2 badan rasa nak demam ,, hahah menggigil tangan aku nak pegang kek tadi ,, takut jatuh jew ,, kalau jatuh aku rasa .,.,kek tu dah kena main campak2 dah ,,, ., aku sayang semua kawan2 aku ,,  :) insyaallah


No comments:

Post a Comment