Friday 4 May 2012

flower and fish

BUNGA and IKAN ,,,
bunga LAVENDER .,membuat aku bahagia bila melihatnya ,membuat aku rasa diri ini amat bermakna ,, memberi aku semangat untuk memajukan diri ini ,,bunga ROSE mendidik aku menjadi orang yang bertanggungjawab atas sesuatu .,. ikan TIGER BARB ., ikan yang kecil tapi ligat .,tak bermakna kecil kita kena lemah dan takut dengan benda besar ,,kita kena yakin kita boleh ,,

LAVENDER ..,
dengar pon dah macam bunga yang mahal ,,semua bunga mahal sebenarnya ,, dan semua bunga mempunyai keistimewaan tersendiri ,, tapi lavender yang membuat aku jatuh hati pada bunga , lavender yang menyedarkan aku supaya berubah menjadi seorang perempuan yang berhati lembut .,

ROSE.
bunga yang amat manja ,setiap hari aku kena siram ,, and kena tukar air sejuk untuk biar bunga terus hidup segar ,, manja sangat .,.rose mengajar aku supaya tidak menjadi orang yang pentingkan diri dalam kehidupan ini ,,
TIGER BARB ,,
comel ta ??ikan nie macam lambang diri aku ,, KECIl TAPI GARANG(tiger) dan amat ligat dalam air(tak boleh dok diam) .,agak susah nak jaga ikan nie tau ,,tak boleh bersentuh ,bersentuh dengan ikan lain berlaga ,, ha macam aku(memang kena dengan aku) ,,tapi garang2 pon  ikan nie manja tau ,,kena selalu bercakap dengan ikan nie ,, supaya tak berlaga sangat ..

 everynite aku kena pasang lagu yang damai supaya bunga boleh hidup mekar dan ikan membesar dengan sihat ,, setiap hari aku kena say 'i love you' dekat BUNGA2 AND IKAN2 aku ,. amat-amat manja ., ape2 pon aku sayang sangat bunga and ikan aku ,,,


No comments:

Post a Comment