Tuesday 13 March 2012

geram dengan dye

nie ,,budak sebelah aq owg nampak ta ,, aq geram dengan budak nie ,,suke buat aku mara ,, dah buat aku mara dye boleh tibai gelak ,,hehe
nie adq aku yg 1st ,,name dye muhammad nur i'rfan dye fom3 sekarang ,,,nak kate dye nie manja or ta dengan aku .,kowg boleh tau sendiri kalau tgk gambar nie.,.,
dye ta stay kat uma sini(tamn meda) .,dye duduk uma mak cik aku(puchong) ,, sebab tu kami rapat ,,jarang jumpa ,,na gadoh pon tak boleh ,,bile jumpa tu memang best ,,hehe
nit nak cite sikit ,,tadi budak nie boleh bikin wa kabot ,,,.aku dengan tak mandi yew lagi boleh minta aku tolong hantar kat bustop ,,bile aku kate aku hantar jup baru mandi ,,.dye suwoh aku mandi dulu ,, bila aku na mandi dye cuwoh aku cepat ,, adoi ,,bikin ribut ,,aku bawa moto dah macam orang giler .,.hey redo jew lah dapat adq mcm nie ,,
lagi satu aku tak tau kenapa dye nie ramai sangat peminat ,, hey ta gemar aku dibuatnya .,.selamat dye jenis ta melayan .,kalau tak ,,ee telinge dye aku piat jew ,,
ok dah tana post pnjang nanti aku plak lagi bertambah geram ,,ok sampai di sini ,,

No comments:

Post a Comment