Wednesday 11 July 2012

don't challenge me

huh !! aku paling benci orang mencabar tahap kesabaran aku sebab aku takut bila aku terlepas kemarahan aku kat orang tu aku tak dapat kawal ,,sebab aku lain ,,aku taknak disebabkan aku marah korang ,korang lain dengan aku ,, sebab tu kalau korang buat hal dengan aku ,,aku buat taktau dan aku jatuh kan ego aku untuk terus tegakkan kebenaran ,,aku just mengaku salah and minta maaf ,,atau aku hanya berdiam ,,

tapi bodoh lah aku kalau aku nak jaga perasaan kawan2 semua tapi hati aku nie korang tak paham ,macam orang giler aku nak tahan dalam hati aku ,,aku menangis dan aku sakit korang ada nampak and tahu ,,aku ada tahap untuk bersabar ,,cukup untuk 3kali aku cuba untuk bersabar .,kalau korang still bagi api dekat aku ,,,jangan harap aku akan tahan ,,walau pun sikit ,, memang aku takkan bagi air lah ,,sebab tu aku malas nak marah member2 ,,kalau aku cakap perkataan 'KENAPA' bila korang tengah marah aku ,,dan korang still bagi kat aku api jangan tanya aku balik 'KENAPA AKU MACAM TUU' kalau aku dah mengamuk atau berkata benda-benda yang kau tak jangke aku akan sebut .,aku tak diajar untuk mencarut ,,tapi aku di minta untuk mencarut ,,so jangan jadi PEMINTA itu ,, paham ,,

jangan cabar aku ok ,,pliss ,,jangan MEMBABI BUTAKAN aku ,, macam SIAK kalau korang nak aku layan mood korang jew ,, aku HORMAT korang sebagai KAWAN ,, korang JANGAN AMBIL KESEMPATAN untuk lepaskan segala tekanan ,kepenatan or pape DEKAT AKU ,, ,,pahammm ????

No comments:

Post a Comment