Sunday 8 April 2012

kita same ,, kita taubat ,kita menyesal dan kita kembali ,,

sejujurnya kan kita semua pernah terjerumus dalam situasi begini .,tanpa kita sedari kita juga telah melakukan dosa-dosa kecil .,.mase tu semua suka., sayang u sangat2 .,only u in myheart ,,and macam2 lagi .,rasa seolah-olah dunia nie aq yang punya ,,,,
apabila putus ,menangis bagai nak menggiler ,,sampai rase nak bunuh diri pon ade ,,sebab kecik sahaja iaitu PUTUS CINTA ,tak dapat hidup bersama si dia ,dan rasa dia adalah segala-galanya ,tapi kita LUPA ,,sepatutnya kita bersyukur kerana ALLAH masih sayangkan kita
kalau kita putus memang kita akan nangis ,, sebab kita kecewa and sedih ,,,tapi menangis sebab tu jangan lah berterusan ,,jangan bazirkan air mata kepada orang yang bukan untuk kita ,, biarlah air mata ini jatuh ke pipi kerana takut dan bersyukur pada allah ,selain itu ,tangisan ini biarlah diiringi dengan penyesalan atas segala dosa yang pernah kita lakukan,
dan kita harus berdoa pada ALLAH agar kita berada di jalan yang lurus ,dan dilindungi daripada melakukan dosa sama ada kita sedar atau tidak sedar ,,
saya tahu sebelum ini saya juga begitu ,, tapi alhamdulillah ,, memang saya kehilangan si dia ,, tapi ALLAH tidak lupa untuk menghadiahkan saya ,kawan yang boleh membimbing saya ke jalan-Nya alhamdulillah ,, hadiah yang amat bermakna pada saya ,, terima kasih ,, my family and my frens ,,
saya harap kepada gadis2 yang membaca post ini ,, ambillah iktibar ,, jadilah muslimah sejati kerana muslimah sejati adalah benteng berlakunya maksiat ,,.jika benteng kita kuat ,, tidak berlakunya maksiat ,, letak kan ALLAH dihati kita ,,, insyaallah segala usaha kita untuk berjaya akan dipermudahkan ,, ALLAH itu maha ADIL ,,lagi MAHA BERKUASA ATAS SEGALA-GALANYA ,,tidak perlulah untuk membiarkan diri ini lemah dengan bisikan syaitan ,,
:) saya manusia ,, kadang2 saya melakukan kesalahan tanpa saya sedar ,, jika saya ada melakukan kesalahan ,,tegurlah saya ..insyaallah saya akan terima ,,and sebelum itu , saya mohon ampun pada semua jika saya menyakiti hati anda semua ,, assalammualaikum ,,,,,



No comments:

Post a Comment